پست ثابت ...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 66531
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
چهار شنبه 16 مرداد 1398برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : نرگس بانو        

به نام خدایی که عااااشقشم و تنها سرمـــــ ــــــایه زندگیمه

شاید دیر به دیر دست به قلم بشم ولــــــــ ــــــی وقتی شدم دست خالی نمیرید از کلبه دلم !!!

البته هرچی صاحبش بخواد

 

مواظب خوبی هاتون باشـــــــــــــــید

 

 



نظرات شما عزیزان:

آی شلوغ دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز
ساعت2:26---4 شهريور 1392
سلام

شما میق میقی لینک شدین
پاسخ: ممنون . ولی گویا نشدم مث اینکه : دی


Mah
ساعت11:49---3 شهريور 1392
به بهههه وبلاگت مبارک نرگس خانم

فرزانه
ساعت0:53---17 مرداد 1392
خیلی خوشگل مینویسی !!شبیه مجریا(عمو ضیا )
پاسخ::D لطف دارید شما فرزانه بانو از شما یاد گرفتم :D


فانوس خسته
ساعت0:36---17 مرداد 1392
سلام نرگس بانو

مبارک اولدو بالام جان

ایشالله هرچی اینجا مینویسی مورد رضایت صاحب اصلیش باشه

عیدتم پیشاپیش مبارک
پاسخ:سلام نیلوفرم مرسی قربونت برم ان شاالله عید تو هم مبارک بالام @};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: